معاون بهداشت وزارت بهداشت:

نقش متخصصان زنان در حوزه جمعیت انکارناپذیر است

نقش متخصصان زنان در حوزه جمعیت انکارناپذیر است

به گزارش خود درمانی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه نقش متخصصان زنان در حوزه جمعیت انکارناپذیر است، اظهار داشت: خیلی از امور در رابطه با افزایش جمعیت، بر عهده وزارت بهداشت است.


به گزارش خود درمانی به نقل از ایسنا، دکتر حسین فرشیدی در آیین افتتاحیه «نشست کشوری سلامت مادران و جوانی جمعیت» که بامداد امروز، سه شنبه، ۲۰ شهریور ماه در مرکز قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد، اظهار نمود: نقش متخصصان زنان در حوزه جمعیت انکارناپذیر است. وزارت بهداشت، قبل از حاملگی تا تولد فرزند با مبحث جمعیت در ارتباط می باشد و این مورد در نظام بهداشتی قابل مشاهده می باشد.
وی با اشاره به اینکه خیلی از اموری که در جهت تحقق خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری در مورد افزایش جمعیت نقش دارند بر عهده وزارت بهداشت است، اضافه کرد: فرصت خوبی در دولت بوجود آمده است؛ چون که شخص اول قوه مجریه یعنی دکتر پزشکیان با مسائل و مشکلات نظام سلامت آشنا است.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خواستار غرق شدن در مواد قانونی نیستیم، اظهار نمود: فقط نباید به تصویب قانون و مواد قانون محدود شویم بلکه باید با اقدامات خود نشان دهیم که خواستار اجرای امور هستیم.


1403/06/20
11:13:33
5.0 / 5
61
تگهای خبر: امداد , بهداشت , پزشك , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
دوستان خود درمانی
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت